Halaman

Ahad, 7 Mac 2010

Jom Cari Kawan!

Dengan jalur lebar juga, saya dapat berhubung dengan rakan-rakan yang lain tidak kira dimana mereka berada selagi adanya perkhidmatan jalur lebar untuk digunakan. Selain itu, saya memperoleh ramai kawan di serata dunia yang terdiri daripada pelbagai agama dan bangsa. Sehubungan dengan itu, saya juga dapat pelbagai maklumat mengenai cara kehidupan mereka daripada negara luar seperti German, Perancis dan Jepun. Saya memperoleh ramai kawan melalui facebook, myspace dan twitter. Facebook adalah diantara jaringan yang paling popular pada masa kini. Ini kerana facebook membolehkan saya mencari rakan-rakan saya yang sama sekolah di sekolah rendah dahulu. Di facebook, saya juga dapat berkongsi pelbagai maklumat mengenai pembelajaran saya dengan rakan-rakan yang lain. Contohnya, saya boleh "posting" (menghantar) soalan sejarah yang tidak dapat saya selesaikan di profil facebook saya dan rakan-rakan di situ akan menolong saya menyelesai soalan tersebut jika mereka mempunyai jawapannya.


facebook


myspace


twitter

Anda juga boleh mencari saya di facebook dan myspace:
  • ameellineum@gmail.com (facebook)
  • ameellineum@yahoo.com (myspace)

0 ulasan:

Catat Ulasan