Halaman

Sabtu, 6 Mac 2010

Bagaimana Jalur Lebar Membantu Perniagaan Ibu Saya?

Ibu saya adalah seorang kerani di sebuah universiti swasta di Kuantan dan secara sambilan mengusahakan perniagaan kek cawan (cup cake) yang pada masa ini sangat famous di kalangan kanak-kanak mahupun orang dewasa. Pada masa dulu, ibu saya mengalami masalah untuk mempromosikan kek cawannya tetapi sekarang masalah ibu saya telah dapat diselesaikan dengan penggunaan jalur lebar yang telah saya cadangkan kepadanya. Oleh itu, ibu saya dapat mempromosikan produknya dengan lebih mudah dan berkesan. Ibu saya menggunakan blogspot untuk memaklumkan segala perkara yang berkaitan dengan penempahan dan pembikinan yang telah dilakukan dalam perniagaannya.


salah satu contoh kek cawan
yang dipromosikan oleh ibu saya



blog ibu saya

Kesimpulannya, jalur lebar banyak membantu perniagaan ibu saya dimana 80% tempahan yang diterima adalah daripada pelanggan-pelanggan yang memperoleh maklumat melalui internet. Jika anda berminat, anda juga boleh melayari blog ibu saya di manisdoven.blogspot.com.

0 ulasan:

Catat Ulasan