Halaman

Sabtu, 20 Februari 2010

Intro

Assalamualaikum semua........ Saya Ameellineum, itu adalah "nickname" yang saya gunakan di dunia siber. Nama sebenar saya ialah Shiekh Ameer Hamizan Bin Sheikh Khirul Anuar. Perkataan Ameellineum adalah gabungan daripada nama saya iaitu Ameer dan perkataan Millineum, secara tidak langsung membuktikan bahawa saya begitu meminati sains dan teknologi lebih-lebih lagi internet.

Saya mula terdedah dengan internet sejak dari sekolah rendah lagi, saban hari saya akan meluangkan masa sekurang-kurangnya 1 hingga 2 jam setiap hari melayari internet. Pada pendapat sesetengah pihak, internet banyak merugikan dan membuang masa, tetapi tidak kepada saya. Pada saya internet sangat berfaedah jika digunakan secara bijak dan dapat membantu mempermudahkan kehidupan seharian, lebih-lebih lagi dari segi pembelajaran.

Dengan adanya jalur lebar saya dapat melakukan pelbagai aktiviti dan di dalam blog ini saya akan memberikan tip-tip yang berfaedah dan berguna dan menceritakan pengalaman-pengalaman saya selama menceburi dalam bidang dunia siber ini untuk dikongsikan dengan pembaca semua.

0 ulasan:

Catat Ulasan